Februarifredag

Har varit sjuk i flunssan från måndagkväll då jag fick gå hem tidigare från mitt kvällspass. Hosta, ögoninflammation, feber. Skulle jobbat helg men känner att jag måste bli helt återställd innan jag går tillbaka.
Förra året däckade jag oxå i början av februari fast då hade jag ont i kroppen och huvudet oxo fast ingen ögoninflammation.

Hostan gör att jag sover dåligt på natten.

Känner mig slö dessutom när jag inte kan träna eller vara ute.
J åkte till Kemi för frissabesök samt sin tenta. Good Luck!

Fick ett telsamtal just när jag skulle duscha...blev glad eftersom det gäller jobb...Mer om det längre fram...

Mandy har hunnit bli 1 år och ätit både tapet och en del av väggen i hundarnas rum. Nu har vi sprejat med ättika och köpt nya leksaker så att hon inte ska ha tråkigt för det är väl då hon ger sig på väggen.
 
nu är det 1 månad sen vi var på Teneriffa...känns som jättelänge sen och jag längtar efter sol o värme MEN mest av allt att jag blir frisk och kan vara ute i friska luften och att det blir bra skidväder...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0