torsdag redan

Man är superpigg när man kommer från jobbet efter att ha suttit hela dagen...nåja vi fick köra lite maskiner iallafall.
Åkte till stan efteråt och hittade boots som jag blev jätteförtjust i och de var superskööna MEN storlken jag behöver 39 var typ slut överallt och även hos leverantören...SÅ då ville jag ännu mera ha dem...
Tjejen på din sko i LULEÅ var verkligen hjälpsam och printade ut alla DINSKO butiker i mellansverige samt artikelnr och tel till butikerna som hade kvar nåt par 39 or...

Ringde Sonen som lovade att åka och hämta dem från Dinsko på Gränby centrum i UPPSALA im em.
Trevliga Linnéa där lovade att lägga undan ett par så jag är jätteglad.
Hade velat ha dem på invigningen på måndag men de hinner inte till dess. Men det kommer fler tillfällen

Pris 499 och gulddetaljerna gör att de känns så lyxiga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0