Helena


Hej

Helena heter jag och tänkte att min blogg skulle handla om hälsa och friskvård och att ta hand om kropp o själ.

Den kommer att handla om mig och mitt liv.

Jag jobbar som undersköterska på ortopeden och även som massör/terapeut på spa samt företagsmassör.

Jag jobbar alltså med både akuta benbrott och att förebygga genom massage och friskvård. Att äta rätt och att njuta av tillvaron helt enkelt.

Jag startade mitt företag 2005 och har jobbat med det i 5 år. Just nu vilar företaget lite då jag är anställd på olika företag istället.

Min yngsta unge flyttade ur boet och nu har jag 3 unga vuxna som startar var och en på sitt håll. Alla har någon form av träning som ingår i vardagen. Och det är jag glad över.

Jag tycker att barn och unga sitter alldeles för mkt framför dator och tv nuförtiden.
Det är bättre att förebygga i tid än att ta hand om en förfallen kropp ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0