Påskafton

Vaknade vid 8 och efter en snabb kopp kaffe tog jag med Saga ut på udden...så soligt o fint...först gick vi längst med strandfåran på isen och sen uppe i skogen där det  bara fanns lite snö kvar...skönt att se grönska. Det var riktigt varmt i solen. 

Nu har jag duschat o gjort mig iordning för jobbet. Tar med ägg, citronmajonäs och räkor för vi ska ha knytis på jobbet. Brukar vara lyckat..iallafall om vi får matro. Hoppas det är relativt lungt iallafall.

Gjorde Gi bröd till lunch, först såg det inte alls bra ut för jag hade nog i förmycket av fiberhusk men det blev gott och  mera som bröd än om man inte har i husk.

Tog även en shot av sprirulinapulver som jag har kvar i skåpet sen ett långt tag tillbaka. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0