söndag

Full vecka med besök av barnbarn. Fina Elias som är världens mysigaste o sötaste unge. 1 månad och växer så det knakar :)
De åkte i fredags till Elias farmor så jag o J har varit 2 nätter i stugen. Fint väder har det varit men nu mulnar det på. Vi var nyss och lärde Alice cykla. Hon är riktigt duktig redan. När hon kommer nuförtiden är hon sur och man får inte komma nära...bara låta henne vara ifred. Det är väl nån period hon går igenom nu. Självständig och ska bestämma. dvs tvärtom mot vad man säger ha ha
Väntar på att Jo ska komma förbi med lillen. Jag ska åka o jobba im och de åker hemåt tis så då ses vi inte på länge igen.
 
Jag o J var o promma på forsen på fm och jag tog på mig hans retro vindjacka som fanns i stugan. Från 80 talet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0