Dansträning

johoo ikväll börjar LAVIS igen och efter det så blir det djupstretch så jag tar med mig yogamattan för det behöver man ha.
Im är det LAVIS igen och söndag Rörliga Höfter.
Tis nästa vecka börjar Arabic dans och ons Latin. Dessa missar jag eftersom jag jobbar. Jag har bokat in mig på alla dessa dansträningar under hösten för att vissa veckor missar jag nästan allt pga jobb. Vissa veckor kan jag köra allt Nu ser jag fram mot en höst full av glädje som dansen ger..
 
Annars bor vi fortfarande i stugan. Det är ju så bra för hundarna som får vara utomhus på dagarna istället för inomhus som det blir på vintern. Varannan vecka är jag ju hemma så de är inte ensamma så mycket. Sen har de ju varann...Saga o Mandy. 
Igår badade jag i älven efter bastun. +14 så inte illa för att vara september.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0