Måndagsmejlet

I dag fick jag detta mejl. Ja man blir ju full i skratt...Var ligger
Förenade kungariket? såhär ser mejlet ut som jag kopierade.
 
----------------------------------------------------------------------------------
Hej!

Jag heter Richard Goldbart; Jag är advokat från Förenade kungariket.
Jag kontaktar dig om min döda klient.
Min klient dog utan en överlevande familjemedlem.

Jag vill nominera dig som sin arving, för du har samma efternamn som min klient. Han lämnade en stor summa pengar.

Detta är lagligt och säkert, svara mig för bättre förklaring och mer detaljer.

Med vänliga hälsningar,
Richard Goldbart
-----------------------------------------------------------------------------------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0