VÅRdagjämning

Helt magiskt väder denna måndag. Sol och bländande vitt snö. Jag och Mandy tog en prommis på isen. Helt underbart fast det var ganska kall vind när vi gick hemåt.

Jag satte in makaronipudding i ugnen och när den nästan var klar slog jag av ugnen och den fick klara sig i eftervärmen. För jag såg att ismaskinen var och ploga nya skidspår på isen så jag tog mina skidor och for ner på isen. Vilken lyx att bara gå några meter genom skogen och sen kunna åka skidor. Jag är ju ingen hejare på skidor men jag lär mig hela tiden att hålla balunsen :)

Det är verkligen superbra motionsform för hela kroppen...

Sen ska jag hämta Alice på dagis och promma med henne från Happis till Tornio och Muskari. Vår musik är nu nästsista gången.

Och imorgon får jag äntligen gå på dansen...som jag saknat det i två veckor.

Simma ska jag på onsdag då det lovas sämre väder...

Imorgon får man börja DEKLARERA :))
Nyss ringde Muskarifröken och ställde in muskari för hon var så förkyld, trist men då kan vi istället vara ute o leka med Alice :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0