friday

blåser ute men vi var på en skön långprommis. Allt går utom ösregn. Det känns som om dagen blivit längre...fast den blir ju mörkare och mörkare fram till äldsta sonens födelsedag...sen vänder det när han fyller år :)

Såg detta lack fr Essie i senaste Amelia och kände att DEN vill jag ha. Ska se om den finns i Kemi. Ska ju ut o shoppa i 3 timmar medans käre maken har Tenta. Sen åker vi ju till Rovaniemi och imorgon en sväng till Salla på ett mycket viktigt ärende :)

Virgin Snow ett vitt nagelack som bryter lite åt lila...underbart...just nu har jag french manicure som jag fick när jag var på ansikts/handbehandling på skönhetsskolan.
 
Gillar röda lacket Ladylike fr KICKS och nu måste jag ha denna fr ESSIE...har inte använt så mkt lack tidigare då vi inte kan ha lack på jobbet...Men nu när jag är ledig mkt mellan nattpassen så är det fin att kunna fixa till sig lite mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0