Lång lördag

Vaknade till en blåsig lördag. Men mkt vackert sol och blått vatten. Jobbade på spa hela dagen och sen for jag till luleå och nu ska jag jobba natt på sjukan. Måste gå bra.

Igår fick jag hjälp av min duktiga vän H med underredet till terassen. Och innan dess fick jag en traktor skopa kross. Blir fin fint. Nästa gång jag är ledig så får jag sätta dit terassgolvet. Tror nog att H får göra det...han är så duktig. Vi var sen på Rusta och jag var smakråd till hans köksgardiner. Som vi hittade på en gång och det var sista kappan så han fick den jättebilligt och en stång till...för ca 100 spänn. Han sms sen att de hängde sig perfekt i hans nyrepade kök :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0