Äntligen fredag

Hej hopp sovit som en drottning...det är så tyst och skönt och både jag och Saga njuter av ledighet.

Idag har jag lite tvätt och sen tänker jag ge mig ut med Saga till skogen...kan ev låta hon springa lös. Det är kanonskönt ute nu när det är -9 bara...hoppas att det inte snöar idag.



En härlig affär i Torneå ska jag besöka senare på em...www.sisustuscountryheart.com 
Man får inspiration och så blir man glad av alla fina saker.

Sen kom ju både Kicks och Life magasinen igår och jag fastnade för Lumenes läpptusch och Xtrastarka D-vitamin, Ginseng och Tonidrain kapslar för detox. Så det ska handlas idag.

Dessutom kommer min trevliga vän M från Uleåborg och hälsar på i em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0