Make juice NOT War

 Idag är jag trött o seg och läser om sexy crazy diet som är det senaste..för hälsa...
Det blir att handla hem en massa grönt och lite frukt. Jag är ju bjuden på grillkvällar i helgen men man kan faktiskt börja med en grönsaksjuice på morgonen.
 
Sen höstens nya kurser
 
Vad är mindfullness, buddhism och meditation?
 
Prova På Sensus Luleå lö 15/9 kl 14..den tiden passar mig.
LYCKA varje tis kl 18.

Tai Ji Quan och Vinyasa Yoga ABF Luleå för tider 0771-965022

Prova På Gratis Yoga v 35 o 36

 Kundaliniyoga är en vardagsnära,tidlös och kraftfull yogaform som hjälper dig att förbättra din hälsa!
 
www.satnamyogalulea.se

När jag kollade deras hemsida...ser jag ju att vi är grannar :)..
                                  Namaste
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0