kyligare

Idag är det jättevackert ute och ca -13. Ska ge mig ut på isen med Mandy. Har en hel ledig vecka framför mig. Det ska vara fint i dag o im onsdag men sen kommer det snö. Måste mejla Lulebo om parkeringsplogningen igen. Detta får jag göra varje vinter eftersom snön dumpas som en snövägg precis brevid min parkeringsplats så jag knappt kommer ut ur bilen.
 
Imorgon börjar Latin dansen. De andra kurserna har jag inte hunnit bestämma mig för ännu. Vill jag eller vill jag inte? Kanske det inte ger mig något längre? Känner att jag inte utvecklas mer och står man och stampar på samma ställe så....vissa är nöjda med det men jag blir lätt uttråkad. Detta gäller allt från förhållande till jobb. 
 
Igår städade jag bort julen  dvs tog ner ljusstakar och stjärnor. Vissa slingor får dock vara kvar ute samt snögubben får stå till mars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0