Höst

Kvällarna är så mörka nu. Vi bor ännu i stugan vilket är så mysigt. Har bastat. Dock för kallt att bada. Alice sov över med oss lö till sö
 
Igår flög en massa svanar över stugan. Det är vemod när de flyger söderut. Tänk vad smarta de är som vet hur o vart de ska
 
 
Jag var på Arabisk danskurs ikväll för första g. Det var svårt men kul. Missar nu 2ggr på raken pga jobb. Im latinsk dans. Jag har bokat in 5 olika pass i veckan för att kunna gå nåt pass.
 
Ikväll var himlen vacker o kyligt ute
 
 

Kommentarer
Postat av: Birgitta Jacobsson

Vilken fin blogg du har och vilka härliga bilder. Jag är ute på en liten bloggpromenad. Ser att du med har två jobb, kul. Jag har också det. Ha en bra dag. 😉

Svar: Hej o tack.Du har också jättefina bilder på din blogg.
Lycka till med gitarrkursen :) jag håller med att det aldrig är försent att lära sig något nytt..bara viljan finns.
Helena
Helena

2018-09-19 @ 12:01:08
URL: http://gittanstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0