kyla

Nu börjar det vara slutet av oktober och vintern är på antåg. Här har vi endast frosting på marken.  några minus och isande nordanvind. Har varit i Kemi på skönhetsskolan och fått en underbar ansiktsbehandling, fuktgivande och heeelt underbar massage inkl nacke och dekoltage. Inte nog med det bokade jag även lymfaboots. Så skönt.
Jag har ju varit lite stel om knän då jag danstränar och prommar mkt. 
 
Just nu bakar jag Mangochutney kyckling curry paj och efter den är klar måste jag åka o handla bakplåtspapper för jag ska göra moccarutor. Har allt färdigt förutom potatismjöl och bakplåtspapper. Sen blir det prommis med vovvar och kl 18 har jag magdans. Idag är det min 3e gång och de andras 6e eller 7e. Jag missar mycket när jag jobbar.
Igår monterade jag slingor på terassen men har inte tänt dem ännu.
 
Idag tänkte jag försöka hinna sätta ut två slingor så de är färdiga när vi hämtar julgran om en månad. Det var perfekt att ha granen mellan köksfönstrena. Dels ser man den innifrån också och bra att den var på framsidan så ser man den när man kommer hem.
 
Sugen på att gå till frissan. Igår var jag missnöjd med håret så jag trimmade själv. Sanna är ju barnledig nu i ett år så grattis om jag hittar nån som kan mitt hår som hon.
 
 
 Moccarutorna på kylning ute på glasverandan. Perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0