Trött

Vädret är halvtrist dvs inte mkt sol. Har sovit i stugan och istället för att slappa o bada o sånt man önskar på sommaren så är det mkt jobb med gräsmattan och städning och sånt. Känner mig orkeslös och vet inte vad det beror på. Jag är ju ledig mkt och försöker ha balans med bra mat och träning. Dansen är slut men lite gympa då o då är ju bra.

Iof brukar jag bli rätt trött innan semestern Men så här uttråkad var det länge sen jag var. Nu ska jag jobba helgen och lite nästa vecka innan midsommaren och sen är det bara en helg till innan semestern och då hoppas jag att jag kan bara få vara och hitta mig själv igen.
Har man tråkigt så måste man göra något åt det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0