vanlig onsdag

Nu har vi kommit till 10e januari och ikväll börjar Bailava kursen igen...äääntligen. Har blivit lite slö o slapp i kroppen och behöver lite rytm och glädje och stretch. Imorgon börjar Lavis och jag hade tänkt även ta djupstretchningen efteråt men jag har bytt jobbpass och måste åka efter lavis direkt till luleå.
J har börjat ny utb i veckan och jag är helt själv för första gången på länge. Igår var jag så trött efter att ha varit på isen med Mandy. Ska gå en prommis med henne strax i gnistrande vit snö. Vi har verkligen fått massor och jag hoppas att det räcker nu och att kylan håller i sig nattetid. Då får vi en helt fantastisk vårvinter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0