fredag

Ganska milt idag. Igår var jag på LPG behandling. så avslappnande och kanonskönt. Jag dåsade i 30 min. Sen var jag på Lavis och dansade järnet. Så kul. När jag kom hem var jag lite illamående och kunde inte äta något. Det blev att gå o lägga sig redan innan 23. Ovanligt för mig. Men jag har sovit så gott och jag tror att LPG terapi är något som jag ska fortsätta med.
Idag är en sån dag då jag är fumlig och klantig och lite xtra trött. Jag har inte orkat ta sedvanlig långprommis med Mandy. Har lagat mat och ska om en timme på Lavis daggrupp. Så härligligt att få gå 3 pass dans denna v då jag missat mkt 2 veckor. Så är det ibland pga jobb. Sen när jag kommer hem och har ätit så blir det xtra lång prom. Käre maken har skidåkning på schemat.
 
Så har jag för en g skull varit ute i god tid och bokat skönhetsskolans special ansiktsbehandling och LPG terapi som är hälften så dyrt som hos ordinarie. O dessa tjejer är super duktiga och har alltid de senaste produkterna.
Sen har jag friskvårdsbidrag på 1200 kr från Jobbet som jag ska använda till massage. Har inte hittat någon bra i Luleå som jag vill gå hos ännu Men letar vidare...
 
mina vader älskar LPG terapi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0