Lördag

En soft lördag. Blåser höstvindar och är ca 8 grader varmt. Efter maten ska vi klä oss i täckjacka och mössa och bege oss ut i skogen.
 
 
Onsdag började jag dansen och det var superkul.
 
 
Torsdag körde vi Lavis i 100 min eftersom Finlad fyller 100 i år. Kul och jättebra. Ska börja gå på dessa torsdagslektioner också. Igår tänkte jag testa Lavis fr em Men Alice var hos oss och ville inte sova så då skippa jag Lavis och vi värmde bastun istället.
 
Full fart annars alltd när det gäller Alice och jag tror nog hon har sovit minst lika gott inatt som jag o Janne.
Nästa vecka missar jag dessutom alla klasser för jag jobbar må- to natt och är hemma först ca 15  på fredag.
 
Mår så bra av dansen. Ja men vi var ju i Kemi på torsdagen också och besökte simhallen där. Tornios är ju stängd ett år för det ska renoveras. Sen var jag på Vaccumboots på skolan och passade på att boka ansiktsbeh och vaccboots behandling till min födelsedag....
Kuvahaun tulos haulle lymfaboots

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0