Onsdag

Gråmulet och lite duggregn. Ledig vecka och ska i väg och handla och sen blir det simhallen för aquajogg. Idag är käre maken på praktik så jag får inget sällskap till simhallen. Igår var min andra Lavis dvs dansbane dans/gympa. Känns i kroppen att den gör nytta :)

Imorgon är det 4 år sen jag och Janne förlovade oss. Innan jag och min kompis åkte till Portugal för då fyllde jag 50. Imorgon är det dessutom 5 månader sen jag slutade med godis. Ett tag åt jag varje dag. Riktigt beroende. Så en dag beslutade jag att nu får det vara nog. Äter fikabröd nångång och det jag bakar själv har jag mini med brunt socker. Har nog gått ner några kilo tack vare godis stoppet. Tidigare har jag ätit nyttigt och motionerat men inte gått ner ett endaste gram. Men nu funkar det automatiskt.
Har ersatt godiset med mera bärsmothie.
Får se när det stabiliserar sig för man kan väl inte gå ner 1 kg i mån hur länge som helst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0