Efter tandis

Nu har jag varit hos tandläkaren för att åtgärda tanden som inte blev helt bra senast. Nu gjorde han nästa steg, dvs byggde packning runt tanden. Och nu om jag har tur så blir det bra. Slipper rotfylla. Detta tog 1 tim o 10 min. jobbigt att gapa så länge. Fick som senast bedövning på utsidan och i gommen. Förra gången fick jag hudvärk/ömhet på vänstar huvudhalvan. Tanden är på hö sida. Tänkte att det kunde vara nåt samband med bedövningen. Ömheten satt i flera dagar. och den kom ett par dagar efter tandläkarbesöket. Vi får se hur det blir denna gång.

Jo sms och skickade foto. Marken är vit av snö i Helsingfors idag. Vi har lite puder på terassen. Men råkallt.

Jag vaknade supertidigt idag vilket innebär att jag är supertrött nu och frusen. Unnar mig att bara slappa idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0