Vårvinter i norrland

Helgen har varit sagolikt vacker, med solsken och vacker is. Vi har varit ute på isen igår, samt att jag var ute med Alice i 3 timmar så hon fick sova ordentligt i vagnen.
 

Idag var vi på isen i över en timme och sen var vi till Ok och tvättade min bil. Jag åkte hem för att grilla lax ute medans J åkte till Riekkola för en skidtur...nu har jag hunnit äta och väntar på att J ska komma hem och inta sin delikata middag..
Sen blir det ut med Mandy på isen och bastu på det.

Veckan har gått fort och det har varit mkt aktiviteter. Nu åker jag o jobbar em imorgon och sen 3 nätter. På fredag vakar jag ut och då är det redan långfredag. Underbara påsk...önskar likadant väder för vi ska vara i stugan då. Så man kan vara ute mkt. Elda och bada utebastu mm mysmys.
Jo firar påsk i Helsingfors denna påsk.
för 2 år sen var vi i Alanya och förra påsken i Marrakech.
Nu i påsk ska vi vara i stugan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0