Vanlig torsdag

Har nu jobbat 3 nätter och denna som skulle bli den 4e fick jag flexledigt. Har ju tjänat in massor av timmar när jag jobbade i service och alltid kom tidigt och gick sent från jobbet. Det var så mkt då i början och jag kände aldrig att jag trivdes skitbra. Mkt pga hög stress och lite personal.2 

Däremot nu kan jag känna att jag har världens bästa jobb :) Jag har utvecklats mkt under några mån. Lärt mig kassa, bokningar och vårdregistreringen till 99% samt att jag kan allt annat inom servicen . Så jag har en stor kompetens inom mitt jobb och förväntar mig lite lönepåslag denna omgång :)
 
Har annars varit mkt tröttare än vanligt fr söndag. Men har tagit mina vanliga prommisar varje dag. Idag när jag vaknade 12 åkte jag fr Luleå och hem. Har lite magbesvär och svullen. Orkar inte ta nån prommis fast vädret är helt underbart. Det blir bastu och lite hemmaSPA istället. Det är bara att lyssna på kroppen och tillåta sig att ta det lugnt. Imorgon hoppas jag att jag är mitt pigga jag igen :)
 
Kärleken tog skidorna för en liten tur. Kanske jag åker lite imorgon. Jag är ju världens sämsta på skidor MEN vill försöka.  2Säsonger har ju varit kass och jag har inte testat mina nya stavar jag fick för 2 år sen.
 
Nu bastu och ikväll blir det VELVET då vi har 2 avsnitt att se...Underbart
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0