Måndag

Båsigt så det har varit riktigt kallt idag. Bilen var på service så nu är man några tusen fattigare.. .o inte nog med det...behöver en ny tid för ytterligare service nästa vecka då bromsklossarna ska bytas.

Sen har vi varit hos veterinären för Mandy har öroninflammation...så hon fick behandling och medicin. Verkar piggare och svänger inte lika mkt med huvudet . Stackarn..tur att vi fattade snabbt att det var örat. Vi fick dock åka ända till Simo eftersom det inte fanns jour närmare.

Vi hann inte simma idag men det får vi göra imorgon...sen plan att åka till stugan och snickra ihop en mjölkbod där jag kan sätta min mjölktunna och lite . där man svänger till vår stuga.
 
För några dagar sen var jag på Kicks i Luleå och testade en bodymist fr Biotherm...den var jätte fräsch..med citrus o sånt...inga blommor för jag trivs inte med blomdoftande parfymer...Sen gillar jag inte stora flaskor parfym för det är så sällan jag kan anväda parfym eftersom jag inte kan ha det på jobbet.
 
Eleven hade en liten flaska för 198 kr..vet inte hur liten för det fanns ingen info men hoppas den kommer i veckan när jag är i Luleå...jobbar ju heeeela midsommar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0