Onsdag

Mitt i veckan redan.
 
Igår blev det bryn och fransfärg samt en ansiktsbehandling med nya produkter och en underbar ansiktsmassage. Mina bryn fixades och blev bredare eftersom mina strån var så långa så fick hon ta bort lite som mellan på nåt vis. De är så duktiga på skolan och billigt dessutom, 600 kr för allt i 2 timmar. Hos en vanlig salong vore priset för anskitsbeh 1100 minst. Bokade ny tid om en månad.
 
Nu är de riktig 80 tals modelliga, dvs naturlit buskiga nästan som madonna hade på 80 talet.
 

Idag sov jag till över 11, behövdes väl antar jag. Nu ska vi iväg till simhallen för Aquajogg och bastu.
Snart är det vår och man börjar längta efter korallfärgade naglar. Ska boka tid till riktig fotvård så får de måla tånaglarna. Bara sånt piggar upp.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0