Mutsitukka-Morsanfrisyr

Nu kommer morsanfrisyren stort bland modellerna och kändisarna. Samt mig...jag kapar mitt hår bäst själv. Går jag till frissan då blir det alltid uppklippt och format. Jag eftersträvar jämnlång page som är rakt klippt. Har självfall så det blir bra.
 
 
 

Har testat olika prepp för att få bättre kvallite på mitt hår men inget funkar då jag är allergisk mot mångt och mycket i kemiska piller.

För drygt en vecka sen började jag med en tsk nässelpulver i juice eller kefir på morgonen för naturligt järntillskott. Ser redan resultat och tänker fortsätta testa hela våren. Nässla innehåller ju så mycket annat bra och jag känner mig piggare nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0