Adidas

Jihuu nu börjar lediga veckan...har lite ont i halsen men hoppas det går över med vila. När jag kom hem fr Luleå så väntade älsklingen med hemmagjord Pizza. Det blev som min frukostlunch eftersom jag inte ens drack kaffe innan jag åkte.

Sen bastu där det blev KAFFE scrub...helt fantastiskt skönt och men blir verkligen len över hela kroppen. Nackdelen är väl att det fläckar ner handukar men vi använder gamla till underlägg. Det är skönt att sitta med scruben i bastun i värme. Doftar jättegott dessutom. Ska vara bra för att få igång ämnesomsättningen och samtidigt använder man sånt som man skulle slänga annars.

Kollar på lite vårdojor och kändisarna verkar gilla vita adidas med svarta ränder...Jag däremot hittade dessa med rött...dessa vill jag nog ha...ska bara kolla lite i billiga sko affären om det finns alternativ. Mina fötter gillar Adidas...de har bäst passform för mina fossingar...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0