Nya frisyrer

På ons ska jag till frissan. Kollar in lite fina frisyrer. Har nu fått överhåret ganka  långt så nu kan man klippa rak page så allt hår är lika långt. Annars om jag ger en frissa fria händer så blir det uppklippt vilket gör att mitt hår bara ser slitet ut då jag har bommullstoppar. Bättre då att topparna är längre ner.
Men nu är jag sugen på lugg igen fast jag har sparat luggen för att få längd. Tänkte kanske ändå spara för jag har ändå alltid sidbena. Här frippor jag gillar....
Kuvahaun tulos haulle kort page med luggKuvahaun tulos haulle ashlee simpsonKuvahaun tulos haulle kort hår uppsättning
Kuvahaun tulos haulle klassisk bobKuvahaun tulos haulle klassisk bobKuvahaun tulos haulle uppklippt tant bob
Klassik page utan utsvävningar är en frisyr man kan ha på olika sätt. Det är min look.  
 
Dessa med rakad sida snaggag nacke är inte snygga enligt min stil. Det blir för hårt på något sätt som inte stämmer med hur jag är.
 
Hollywoodlockar och inåtfönad page ala hollywoodtant är också BIG NO NO!! men det är Tyvärr så jag ofta ser ut när frissan får sk fria händer ha ha
 
Käre maken ska klippa sig på måndag och kanske helt kort...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0