Cyckeltur

Idag hade vi +30 i solen på terassen, snacka om kontrast mot all snö. Vi har en fantastisk terass och stor är den. Häromdagen tog vi fram trädgårdsmöblerna. Man ser hur hundarna njuter av att våren är här. När solen gick i moln så hade vi endast + 10 grader. Så SOLEN gör under.

Sen tog jag o käre maken cyklarna och tog en tur på landet. Ca 1 timme tog den rundan. Förra sommaren när vi var mer vana och cyklade järnet hela vägen, tog det ca 40 min. Men såhär första gången för denna vår så tog vi det lugnt och faktiskt hade jag en liten termos med kaffe i cykelkorgen. Så vi tog en liten tår när vi hade cyklat 3/4.

Käre dottern är i Paris och flyger hem till Helsingfors vid 18 tiden idag. hoppas resan går bra.

Nu ska jag hoppa in i bastun, kaffescrubba kroppen och njuta bastu för hela veckan. Jag åker ju till Luleå och jobbar im och kommer inte hem förrän fredag em.
Sen blir det veg pizza med tomat, jalapeno, gröna oliver, majs, god ost och mkt oregano

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0