Mörka november

Har varit ledig hela veckan dvs vakade ut måndag. Mörkt mörkt förutom igår då det var lite snö. Tillräckligt för att ljusa upp världen.

Idag har vi varit hos frissan. Fått håret trimmat då det är så supertorrt sen jag tog volymbeh för nån v sen. Dåligt blir det nu på vintern av vårt kalkhaltiga vatten. Under sommaren blir det bra när jag tvättar med älvvatten när vi bor i stugan.
 
Nåja jag köpte även rosa färginpackning. Provar en liten tub. Frissan sa att jag först skulle ha färginpack i håret 15 min och sen skölja ur och sätta en g till och låta sitta en 20 min. Och ja fick faktiskt lite färg :)
 
Sen satt jag en guldmask som gör huden jättefin. Var ju till kosmetologskolan för 2 v sen och huden har varit superfräch sen dess. Ska boka ny tid till nästa ledighet..kropp och ansikte och händer, mycket bra pris så man kan unna sig lite lyx.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0