senare

Ja idag har det blivit lite varmare och jag o kära maken har jobbat i trädgården. Tog bort en stor gammal vinbärsbuske samt trimmade de andra så nu är det luft och engergi i trädgården.

En maskin behövs för att jämna till marken och sätta bra grund och grus/sand för framtida bygge.

Sen eftersom jag inte har fått något som helst svar från flera snickare som jag har frågat om hur mkt det kostar att göra våra fönster spröjs till inglasade verandan..då beställde jag nånslags tejp som man kan göra fuskspröjs så det ska jag testa först.

ADD-A-BAR heter det...
och jag beställde två rullar på ca 9 meter så det ska väl räcka till våra fönster. Hoppas de kommer denna vecka
 -Har på kort tid blivit otroligt populär bland hemmafixare."
Kuvahaun tulos haulle fönsterspröjsSåhär vill vi ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0