Regn

 
 
Idag när jag är ledig regnar det förståss...bakar lite och känner mig trött efter en hektisk jobbvecka.
 
Ingen lust att gymma idag så tänkte ta en prommis MEN det regnar o är rått väder...sådär som jag avskyr allra mest. Så det blir innemys.
 
Är det såhär imorgon då åker vi på SPA o njuter istället. 
 
Surfar runt o kollar babykläder för jag ska ju bli FARMOR till vad  vi tror en liten PRINSESSA  i september.
 
 
LINDEX
ESPRIT
Lindex
POLARN oPYRET
 
 
 

 Det finns ju jättemycket fint men jag är ju för skön bommul..ska vara sött, praktiskt, och skönt för babyn att ha på sig. Att plaggen håller färg o form efter massa tvättar är viktigt.
 
Nedan sötisar från ZARA 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0