grått

Huu vad grått o ruggigt väder..solen var framme ¨å då for vi till trädgården för att köpa blommor. Men det fanns knappt några petunior nånstans. Jag har ju gillat röd/vit randiga i två år nu och de vill jag ha nu också om jag hittar. Gör jag inte det blir det ändå vitt rosa o rött blandat.
Sommarklänningen kom i daga som jag klickade hem från Cubus och är perfekt i modell, färg och framförallt tyg och mjukhet. Jag som hatar obekväma kläder har hittat rätt nu...
Helen heter den och kostar endast 299 sek MEN storlekarna börjar ta slut i denna färg. Finns även i gråmönster men detta är mitt val.
 
Passade även på att köpa suprise suprise randigt...den bara fanns där på sidan och då var det ju självklart att jag skulle ta den också.Den har trendig 70-tals snörning som jag är svag för...
 299sek och ingen tunn sladdrig trikå utan med lite tyngre fall..absoluta favoriten...finns även i vitt MEN jag älskar randigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0