Suck...Järnbrist

Järnbrist utan blodbrist Kvinnor har lättare att utveckla järnbrist och järnbristanemi något som man på senare tid har uppmärksammat. Det kan bland annat vara anledningen om du som kvinna känner dig oförklarligt trött.
 
Är inne o googlar på järnbrist...Jag har kommit på mig själv att jag drar djupa suckar...analyserar och finner inte att jag är stressad eller har för mkt att göra...jag har balans i mitt liv just nu och mår annars bra...
 
Jag har ju glutenallergi och laktosallergi så då brukar man behöva xtra B12 men även järn fastän man har bra Hb så kan man ha järnbrist...När jag var liten fick jag äta tabletter för jag hade anemi..
 
Nu letar jag efter en naturlig hälsoprodukt...som passar mig..är ju även allergisk mot pollen och en massa annat...PERSILJA ger mig nässelutslag tex...det är ju en ingrediens i många naturliga järnprodukter..
Ska till Apoteket och köpa bra tabletter...och börja med det..borde ju visa resultat ganska snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0