Grönt Kaffe

Nu har jag hela denna vecka semester kvar och solen och värmen verkar hålla i sig...
Grönt kaffe piller köptes idag för att testa om den håller vad den lovar...att kilona rasar...är ju skeptisk MEN eftersom den som jag köpte är tillverkad i Finland och inte innehåller gluten, soja, laktos eller nåt från djurriket så känns den TRYGG.
Puhdas+ Caps Vihreä kahvipapu 60kaps.Märket heter PUHDAS+ vilket jag tolkade som att den även var Detoxande men det sa försäljaren att den inte var utan Grönt Kaffe är FETTförbrännande. Det står att man ska ta 1-2 tabletter 2 ggr/dag
Jag fick veta att man ska ta minst 3 tabletter/dag för att den ska sätta igång Fettförbränningen.
Samtidigt måste jag dra ner på Kaffe för att inte bli för uppåt :)
 
Vi får se hur länge jag orkar äta dessa...utan biverkningar så fortsätter jag och återkommer med RESULTAT...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0