Snow

Bakis i väder idag...snöar för fullt. Just när jag tänkte ta cykeln till affären och hundarna var ute på altanen.

Mandy frös och ville in så fort det började snöa. Saga när det snöat ett tag. Det är rått och ruggigt och superskönt att vara inne och mysa.

Känt mig trött hela veckan trots en solvecka och denna ledig då jag inte gjort nånting speciellt.

Saknar inte jobbet alls men på måndag börjar jobbet igen...nåja bara man kommer in i lunket igen så ska det nog gå bra.
Iofs jobbet är ju rätt kul MEN att bo borta hemmifrån blir mer och mer trist och jobbigt.

Önskar att jag kan hitta ett bra jobb här i kring Happis Tornio...eller att vi vinner på LOTTO :)

Man kan bara få om man ÖNSKAR och jag önskar hela tiden för fullt...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0