Arganolja

Köpte denna Arganolja från Marrakech...det finns många olika sorter...en mörkare som man har till mat och en ännu ljusare än den jag köpte finns för ansiktet.
 
Denna är för hår och body...jag är helfrälst...blandar några droppar i min bodylotion och har fått en silkeslen hud.
 
Har även tagit en droppe i min nattkräm och eftersom jag har torr hy så funkar den...har fått glow och en skön känsla.
 
Har även smörjt in hårbotten en timme innan bastun och sen bara sköjt ur med vatten.
 
Istället för att köpa olika produkter med arganolja tex shampoo balsam mm som innehåller arganolja så kan man själv tillföra några droppar i det man vill använda...ex din favvo inpackning kan du tillsätta några droppar olja och behöver inte köpa en hel massa olika nya dyra produkter.
 
 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0