Onsdag

Lite sovmorgon idag men men som alltid vaknar jag ju vid 7.30 när man får sov länge...nåja tog en skön dusch och sen en cykeltur till Konsum Mjölkudden. Handlar mest där nuförtiden.

Är lite kluven ännu för mitt nya jobb...är detta vad jag vill? städa hotellrum och tillreda/ servera mat...känner att annat hinns inte med såsom massage ex...Klart det är lite lugnare men blir jag uttråkad om ett tag...troligen!

Så ringde Monica upp mig nyss...min chef på Ortopeden och sa att om jag är osäker...så får jag längre tjänstledigt för hon vill att jag kommer tillbaka :) och det känns ju bra....
Det jag funderar över är och det sa jag också att jag vill jobba Natt och på det sättet får mer ledig tid till massage, så som jag gjorde när jag jobbade på Cape East...
 
Nu lite vila och sen till kvällspasset....då är det städ av utcheckade rum först och sen restaurangen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0