Trash

 mer jobb än vanligt...det är inte kul att stressa och jäg känner att jag går på highspeed.

Mörkt o jävligt att köra dessutom...tog nästan 2 timmar...sen var jag sur när jag kom hem och käre maken hade gjort pizza fastän han själv skulle iväg på julmiddag...han är så snäll fast han hade verkligen inte behövt göra mat till mig...

Drog ett varv med dammsugaren och åkte sen till simhallen för Aquajogg...skönt att bara träna och inte låta latmasken ta över...nu har jag sett en serie och ätit av den fantastiskt goda pizzan med en öl och sällskap av Mandy...
kör en diskmaskin och två maskiner tvätt...

Lovat att jobba nästa natt och söndag natt...blir nog en mör vecka nästa vecka...ho ho ja ja...

Jag måste nog ta tag i jobb biten snart känner jag ...jag vill inte vara borta hemifrån så mkt och jag ÖNSKAR att jag hittar jobb här nära...snart...eller att jag återgår till mitt gamla jobb om jag får jobba natt...det blir nog det bästa för mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0