Maj

Befinner mig i Enköping och det har då varit kyligt värre här men nu verkar solen komma fram i allafall.

Vi syskon ska åka till Gimo för ett sista farväl av Pappa Kalle. Urnan ska läggas i samma grav där Mamma Ritva ligger. En epok tar slut. Vi har ju haft begravnings minnesstund tidigare redan så detta är en ceremoni för oss barn med familj.

Vila i frid och minnena finns kvar. Mycket fina och roliga foton att ta fram då och då.

Idag kommer jag även att få pappas senaste bil och den kör jag upp till Luleå. jag var ju med pappa när han bytte bilar och tvättade dem och jag tyckte det var roligt och lärorikt. Jag har verkligen blivit en stark och självständig person tack vare mina föräldrar Ritva och Kalle.
 
Må ni dansa med änglarna uppe bland molnen i evig Lycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0