Måndag

Foto by Jo (gjort luciatåget på dagiset Kotten)
 
Ledig dag och den har ju gått fort...var o tränade med Jo och sen var det bara en sväng i affärer innan vi åkte hem o lagade middag. Sen har vi bara varit och det är så skönt att bara vara ledig...har inte hundra koll på hur jag ska jobba imorgon...11 eller 13.30 men jag åker till 13.30 då...

Jobbet är tråkigt men å andra sidan har jag mera ork till annat och har inte lika ont i kroppen som efter gamla jobbet...det var tungt både fysiskt och psykiskt...jag velar och velar med hur jag ska göra...vilket ska jag välja...Men det blir LÖNen som avgör och jag kommer aldrig att få högre på gamla jobbet så jag ska väl stanna på den nya då...

På lördag åker vi till Kanarieöaran och jag hoppas vi får njuta av sol o värme i åtta dagar...lata dagar på stranden och sevärdheter på kvällen....Tanka energi inför vårvintern och hoppas sen på att man kommit igång riktigt bra med träning och viktnedgång...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0