Vårlördag

Sitter här och väntar på att få komma till verkstaden för skifte samt köp av två nya sommardäck. Mitt pendlande innebär ju 2 nya däck varje säsong. Får se om dubbarna som jag har nu kan köras med nästa vinter.
Mycket händer i min vardag så det blir sporadiska inlägg ibland :)

Senast var vi i Alanya för sol och vila. Jo är kvar där hos sin kusin och det kan ju vara skönt att bara vara ett tag.
Vovvarna var på hundhotell så de fick också lite semester...

Själv har jag jobbat intensivt hela veckan och dessutom haft elever så jag har sovit som en stock inatt...det tar mycket energi att lära ut sina kunskaper.

Dessutom var vi på HAMAM två ggr, helkroppsmassage och fot ben massage...vi åkte denna gång bara för sol, bad och kroppsbehandlingar och en vecka med Allinclusive för att bara njuta av livet helt enkelt. Shoppa bara solisar precis som tänkt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0