Ledig helg

Oj nu har man klarat av en tuff vecka eller två med en dags ledigt och förkylning. Trode jag skulle vara tvungen att sjukskriva mig men onsdag sov jag till 11.30 klev upp drack en treo/koffein brus med en c-vitamin brus och efter en dusch åkte jag och åt lunch och sen till jobbet. Sa att om jag känner mig sämre på kvällen stannar jag hemma torsdag, men tack och lov blev jag bättre.

Kom till Happis på em och var och hämtade min nya dunjacka från STADIUM Haparanda. Förra lördagen hade de ej min storlek, men beställde hem en. Nu när jag hämtade den så var det Clubpris och den var 200kr billigare. Vad jätteglad jag blev.

ImageNaturligtvis fanns den i flera härliga färger...men jag gillar klassiska färger så det blev marinblå...har en redan sen i våras men denna är lite tunnare och kan börja användas genast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0