LillaJul och sista november

Idag har jag fått sovmorgon vilket känns jäääätte skönt.
Endast Saga är hemma och hon är tyst o gillar att vara för sig själv. Mandy fick åka till Hundhotellet ca 6 mil härifrån. Vi tyckte det var bättre än att stressa iväg idag när vi ska åka till Rovaniemi efter att J har haft sin mattetenta.
Här skrotar jag runt med min kaffe i ett julpyntat hus. Känns riktigt skönt och fint och framförallt ingen stress. Inga tankar på jobb.

Nu blir det strax dusch och klä på mig...Tänkte åka in till Tornio och köpa en slips i vinrött till älsklingen så vi matchar varann ikväll. Jag hittade en klänning i vin häromdagen i Luleå..

Vi ska på Jari Sillanpää konsert och bo på hotell nämligen...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0