Fredagkväll

Ja här e jag på jobbet..rätt lugnt så ok att jobba även om det är helg och har varit kanonväder dessutom.
Städat idag samt prommat. Efter dusch åkte jag till storheden för lite shopping.
Skulle köpa denna gloss i färgen mandarin men allt var slut...
Färgen mandarin skulle sitta fint nu när vårkänslor spirar...
sen så innehåller den vitamin A, C, E samt Q10.
 
Känner mig piggare efter att jag började äta järntabletter för 1 v sen...var även på synkoll och fick testa ny styrka på linser och det funkar tack och lov suveränt.
 
Imorgon jobbar jag hela dagen dvs dubbla pass så får jag vara ledig sön och mån...hoppas vädret är lika fint som det varit idag...så man kan vara ute
 
Ikväll kl 21 ska vi försöka se Skavlan då Agnetha Fältskog deltar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0