Lördag

Blev ingen sovmorgon utan träning istället. Gick sådär...måste komma i gång NU. Sen hade jag fått blomsterbud igår men eftersom jag inte var hemma eller hade koll på telefonen så fick jag åka och hämta en underbar bukett med gula och orange blommor från Ortopedkliniken som grattis på födelsedagen. Gulligt!

Nu väntar jag på Tuija & co och sen åker jag o kärleken till Stugan.

Han är ju kock och lagar underbart god mat. Ofta fisk för det gillar vi båda två. Det blir bastu och bubbel, brasa i öppna spisen och Saga får nog ta ett dopp i älven :) Skönt för henne att kunna vara ute och idag är det jättefint väder fast det kommer några droppar regn då o då. Love hösten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0