Mittiveckan already

Oj vad tiden rusar iväg när man är hemma i Happis...Igår hade vi två jätteduktiga föreläsare fra Norge... Öystein och Terje och vi hade en mkt inspirerande fm på Cape east och fick tips för att bli duktiga eller ännu duktigare säljare.


Efter det åkte jag med min vän J till Kemi där han köpte MC jacka och byxor...


Tjejerna skulle träna på capen och sen spa men tyvärr hann jag inte dit pga andra trevliga aktiviteter :D


Idag bär det av till Sagas bestemor en sväng och sen till Luleå och kvällspass på jobbet...
-12 och vacker sol idag...må det hålla i sig...

S A G A i rosa kamouflagemönstrad sele från Djurmagazinet. Jättebra att dra säkerhetsbältet genom sele -öglan så även hunden åker tryggt och säkert....Dessutom älskar hon att åka bil och är van vid det eftersom hon är en pendlare som jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0