Massageday

Efter xtrapasset på jobbet tog jag en dusch och åkte in till stan...och sen till en timmes massage...Hade fortfarande spänningar i scapularis och massören tog i ännu mera denna andra gång...och så hade jag bokat 1 timme.

Jag var helt groggy efteråt och promma hem och tog en kopp kokt varmt vatten och la mig på soffan och halvsov 1 timme..så skönt...sen velade jag om jag skulle gå o sola och när jag väl bestämde mig och gick...då funkade inte växlingsautomaten så det blev ingen solande...

Skippa handling med idag och det blev en ungsomelett till middag...tar kanske en prommis senare men det är lite råkallt ute och jag har ingen lust att gå ut. 

Igår åkte dessutom LULEÅ Hockey ut ur slutspelen... så nu är den säsongen över för denna gång.


20120318 Viktor Fast tackar sin kollega David Rautio efter i söndagens kvartsfinal 5 i bäst av 7 mellan Luleå HF och AIK i SM-slutspelet i ishockey i Coop Arena i Luleå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0