Fredagkväll

Slutade tidigt idag och det är sån snöstorm...min lediga kväll och jag har typ skottat som en galning. Först för att komma in till garaget med bilen och sen in i mitt hem. Tur jag var och handlade så jag slipper gå ut.


Efter min nässelte samt en kopp feelgood te tog jag en hemmaspakväll...

Mosad avokado och honungsmask...klippte lite toppar...tonade toppar...duschade läääänge och sen insmörjning med Kerstin Florians olja med enbär...fänkål..grape...lavendel...min absoluta favoritolja just nu...


Nu blir det massor av frukt och lite salt o pepparkex...(fuskar med gluten) god ost till och loka hallon...
Men först lite yoga eftersom jag ist för gym fick skotta och nu behöver lite stretch...



Vindruvor, mango, avokado, blodapelsin, honungsmelon, salt o peppar kex och lagrad ost...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0