Torsdag

Känns som tisdag pga helgen igår...Sov till 9.30 och vaknade med huvudvärk...vätskebrist...
Tränat litegrann pga att jag inte kunde ta PW med Saga då jag har så ont i en tå. Så nu går jag med foppatofflor och känner mig somrig och slapp.

Anyway så var jag o hälsade på vår kära bestemor på landet. Fick en pratstund över gott kaffe.

Nu är jag trött och tänker äta lite lätt och sen slappa med min nya bok från bibblan...

Jag tror ju på att saker kommer till en...jag har ju en längtan till Italien och åker nog dit i September när jag fyller år. Nu kom det fram 2 italienska böcker och jag fastnade för den ena. Älskar sommar och böcker o tid för att läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0